Turbo 261-330, thick frame

Seria 261-330 e cea mai buclucasa serie Turbo. Exista 3 versiuni ale ei, dintre care 2 sunt unanim recunoscute ca distincte, iar una e… mai putin recunoscuta 🙂 Mai jos puteti vedea seria “thick”, atribut care se refera la rama aurie din jurul fotografiei. Veti vedea in seria urmatoare de ce este necesara aceasta mentionare.

Un amanunt interesant (daca am vorbi despre timbre ar fi FOARTE interesant) e legat de numarul 297. In versiunea cu rama groasa baietii de la Kent au uitat un colt al unei alte imagini, probabil o imagine bruta care urma si ea sa devina surpriza. Celelalte doua versiuni ale numarului 297 sunt “curate”.





 


 


 


 


 


 


 


 


 

surprize turbo 261-330 kent rama groasa colectii de surprize colectiidesurprize colectie colectionar guma de mestecat ciunga baloane poze cu masini


13 Responses to “Turbo 261-330, thick frame”

  1. ce amintiri cu turbo, mestecam la d-asta toata cate 2-3 pe zi

  2. Vai, cate amintiri placute imi invadeaza mintea acum, dupa ce-am vazut aceasta imagine… Multumesc pentru asta 🙂

  3. Imi lipseste 273 din colectia asta 😐 ce vremuri…

  4. super misto guma…..mai vreauuuuu…..cate aveam colectionate …o groaza …facea parte din copilaria mea..

  5. Le am pe majoritatea 😀

  6. ARLEN-NESS-ul ala il port de vreo 9-10 ani in portofel… si mai am cateva zeci (sau sute) de surprize undeva intr-un sertar…
    Felicitari pentru colectie 😀

  7. @morty: Cred ca am dublura Arlen-Ness-ul. Cand o sa se mototoleasca de tot surpriza ta din portofel sa-mi spui, poate iti trimit alta s-o inlocuiesti 🙂

  8. imi placea la nebunie sa joc razboi cu surprize

  9. deci ce BMW este 289 si 293 ?? De 20 de ani caut raspunsul la intrebarea asta :)))

  10. SI daca tot m.am bagat in seama , cine imi vinde si mie colectia turbo de la 1 pana la 540 + turbo classic + bombibom + lazer + otomoto + kickboxer ??? intrebare pentru cel care a postat , exista o modalitate de a face o copie , scan , nush … dupa tot ce am zis mai sus ?? 50% $ inainte , 50% $ dupa ????

  11. explicatia este simpla, pt ceea e ai vrut tu stimabile domn sa explici mai sus, cu acea poza de la prezentare. nu este nici o alta imagine bruta acolo pt acel colt

    este doar un simplu scotch..capat de scotch rupt aiurea de pe film, film care a fost prins cu scotch de aceea placa, placa venind apoi bagata intr-un aparat special…si ceea ce exista pe acel film se imprima pe acea tabla, apoi se duce in KOMORI si e gata de tipar o coala cu surprize guma turbo

    de fapt sunt 4 filme in total puse unul peste altul iar toate sunt prinse cumva cu scotch de acea placa. Si exista si 4 grupuri de culori CMYB cyan magenta yellow si black. Eu unul tipaream pe ceva si mai bun… pe foi de calc !!! sunt foile cere despart paginile unui clasor cu timbre. Iar o foaie din aceea tine si inca tine si 30 de ani fara semne de uzura !!

    pe un film exista o roata de la o masina doar, pe altul backgroundul de la surpriza turbo, pe altul doar corpul masinii, pe altul drumul pe care sta masina…si tot asa pt milionele de variante . de aceea sunt patru filme prinse de o placa

    filmul in sine este de marimea lungimii bratului tau , lungimea lui fiind aproape egala cu latimea, difera f putin, iar el arata, deci acel film arata ca si un diafilm, care atunci cand il tineai in sus vedeai ce este pe el. Se poate rula cat de strans doresti ca si un diafilm

    acel film de tipar,
    exact acelasi procedeu este si pe acel film, multe poze cu masini din guma turbo

    acel film care are exact marimea placii de tipar se prinde cu scotch la toate cele patru colturi, sau unde are chef cretina care face placile

    iar cand s-a terminat totul,scotul a fost aiurea imprimat, si a ramas prins si pe placa, si asa s-a facut placa , cu acea greseala umana, deci acel scotch vizibil pe placa

    poti intreba pe oricine a lucrat in tipar la orice tipografie, iti va spune acelasi lucru, este o eroare umana cand s-a creat placa pt tipar intr-un aparat special…care copiaza ceea ce este pe film direct pe placa, filmul fiind prins de placa cu scotch sau ceva de genul….

    mai sunt cateva erori de pirat pe care nici tu nu le ai expuse aici.
    una ESTe la seria care incepe de la numarul 260, este dupa nr. 300 o grava greseala de tipar, iar alta este la seria care incepe de la nr 400.

    (Este la fel cum ai spus tu in nu mai stiu ce numar; unde stema este inversata de la masina…la o ISDERA, dar de data acesta o fac si mai lata turcii )

    pt fiecare masina din acele doua serii, sunt intre trei si doua masini DIFERITE, una cu greseala de tipar iar alte doua, cu masina corecta dar cu dif. minuscule. Tu le ai amandoua cu greseala corectata, deci nu ai greselile de tipar. Cand voi avea vreme,o sa iti scriu un email cu detalii avansate cu greselile de tipar. Sunt ff. multe in toate seriile, tu ai descoperit doar 30 la suta dintre ele, in toate seriile de la 51-540. Asta dc voi gasi un email pe aici pe site la contact. iti voi si scrie……

    iar seria 51-540 ( seria 2-8 ) arata asa….pt grosimea totala https://i.imgur.com/AEcNvgs.jpg

    guma turbo se pastreaza f. bine in pungulitele de la farmacie, alea cu un sarpe urcator https://i.imgur.com/JRHxiyM.jpg // https://i.imgur.com/9mhQ9Nz.jpg

    sarbatori fericite ! de la pisicu tomita

    • Foarte interesant, multumesc pentru explicatie. Stiu ca mai exista erori (am mai descoperit si eu intre timp, dar cine mai are vreme de actualizari…), cele mentionate aici sunt doar cele mai evidente. Adresa mea e gum.inserts@gmail.com (e trecuta si sus in dreapta, la INFO). Cand ai timp poti sa imi scrii, poate ma invrednicesc sa mai misc ceva pe aici. Thanks!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: