Turbo 261-330, thick frame

Seria 261-330 e cea mai buclucasa serie Turbo. Exista 3 versiuni ale ei, dintre care 2 sunt unanim recunoscute ca distincte, iar una e… mai putin recunoscuta πŸ™‚ Mai jos puteti vedea seria “thick”, atribut care se refera la rama aurie din jurul fotografiei. Veti vedea in seria urmatoare de ce este necesara aceasta mentionare.

Un amanunt interesant (daca am vorbi despre timbre ar fi FOARTE interesant) e legat de numarul 297. In versiunea cu rama groasa baietii de la Kent au uitat un colt al unei alte imagini, probabil o imagine bruta care urma si ea sa devina surpriza. Celelalte doua versiuni ale numarului 297 sunt “curate”.





 


 


 


 


 


 


 


 


 

surprize turbo 261-330 kent rama groasa colectii de surprize colectiidesurprize colectie colectionar guma de mestecat ciunga baloane poze cu masini


16 Responses to “Turbo 261-330, thick frame”

  1. ce amintiri cu turbo, mestecam la d-asta toata cate 2-3 pe zi

  2. Vai, cate amintiri placute imi invadeaza mintea acum, dupa ce-am vazut aceasta imagine… Multumesc pentru asta πŸ™‚

  3. Imi lipseste 273 din colectia asta 😐 ce vremuri…

  4. super misto guma…..mai vreauuuuu…..cate aveam colectionate …o groaza …facea parte din copilaria mea..

  5. Le am pe majoritatea πŸ˜€

  6. ARLEN-NESS-ul ala il port de vreo 9-10 ani in portofel… si mai am cateva zeci (sau sute) de surprize undeva intr-un sertar…
    Felicitari pentru colectie πŸ˜€

  7. @morty: Cred ca am dublura Arlen-Ness-ul. Cand o sa se mototoleasca de tot surpriza ta din portofel sa-mi spui, poate iti trimit alta s-o inlocuiesti πŸ™‚

  8. imi placea la nebunie sa joc razboi cu surprize

  9. deci ce BMW este 289 si 293 ?? De 20 de ani caut raspunsul la intrebarea asta :)))

  10. SI daca tot m.am bagat in seama , cine imi vinde si mie colectia turbo de la 1 pana la 540 + turbo classic + bombibom + lazer + otomoto + kickboxer ??? intrebare pentru cel care a postat , exista o modalitate de a face o copie , scan , nush … dupa tot ce am zis mai sus ?? 50% $ inainte , 50% $ dupa ????

  11. Vand 309 de poze Turbo din 4 colectii: Turbo, Turbo Super, Turbo Sport, Turbo Classic (Simplu) pentru 100 lei. (Nu exista dubluri/tripluri, ba mai mult, poza nr. 315 este de 2 ori cu 2 masini diferite, ambele din F1 :D)
    Dl. Mihai 0756711521

  12. explicatia este simpla, pt ceea e ai vrut tu stimabile domn sa explici mai sus, cu acea poza de la prezentare. nu este nici o alta imagine bruta acolo pt acel colt

    este doar un simplu scotch..capat de scotch rupt aiurea de pe film, film care a fost prins cu scotch de aceea placa, placa venind apoi bagata intr-un aparat special…si ceea ce exista pe acel film se imprima pe acea tabla, apoi se duce in KOMORI si e gata de tipar o coala cu surprize guma turbo

    de fapt sunt 4 filme in total puse unul peste altul iar toate sunt prinse cumva cu scotch de acea placa. Si exista si 4 grupuri de culori CMYB cyan magenta yellow si black. Eu unul tipaream pe ceva si mai bun… pe foi de calc !!! sunt foile cere despart paginile unui clasor cu timbre. Iar o foaie din aceea tine si inca tine si 30 de ani fara semne de uzura !!

    pe un film exista o roata de la o masina doar, pe altul backgroundul de la surpriza turbo, pe altul doar corpul masinii, pe altul drumul pe care sta masina…si tot asa pt milionele de variante . de aceea sunt patru filme prinse de o placa

    filmul in sine este de marimea lungimii bratului tau , lungimea lui fiind aproape egala cu latimea, difera f putin, iar el arata, deci acel film arata ca si un diafilm, care atunci cand il tineai in sus vedeai ce este pe el. Se poate rula cat de strans doresti ca si un diafilm

    acel film de tipar,
    exact acelasi procedeu este si pe acel film, multe poze cu masini din guma turbo

    acel film care are exact marimea placii de tipar se prinde cu scotch la toate cele patru colturi, sau unde are chef cretina care face placile

    iar cand s-a terminat totul,scotul a fost aiurea imprimat, si a ramas prins si pe placa, si asa s-a facut placa , cu acea greseala umana, deci acel scotch vizibil pe placa

    poti intreba pe oricine a lucrat in tipar la orice tipografie, iti va spune acelasi lucru, este o eroare umana cand s-a creat placa pt tipar intr-un aparat special…care copiaza ceea ce este pe film direct pe placa, filmul fiind prins de placa cu scotch sau ceva de genul….

    mai sunt cateva erori de pirat pe care nici tu nu le ai expuse aici.
    una ESTe la seria care incepe de la numarul 260, este dupa nr. 300 o grava greseala de tipar, iar alta este la seria care incepe de la nr 400.

    (Este la fel cum ai spus tu in nu mai stiu ce numar; unde stema este inversata de la masina…la o ISDERA, dar de data acesta o fac si mai lata turcii )

    pt fiecare masina din acele doua serii, sunt intre trei si doua masini DIFERITE, una cu greseala de tipar iar alte doua, cu masina corecta dar cu dif. minuscule. Tu le ai amandoua cu greseala corectata, deci nu ai greselile de tipar. Cand voi avea vreme,o sa iti scriu un email cu detalii avansate cu greselile de tipar. Sunt ff. multe in toate seriile, tu ai descoperit doar 30 la suta dintre ele, in toate seriile de la 51-540. Asta dc voi gasi un email pe aici pe site la contact. iti voi si scrie……

    iar seria 51-540 ( seria 2-8 ) arata asa….pt grosimea totala https://i.imgur.com/AEcNvgs.jpg

    guma turbo se pastreaza f. bine in pungulitele de la farmacie, alea cu un sarpe urcator https://i.imgur.com/JRHxiyM.jpg // https://i.imgur.com/9mhQ9Nz.jpg

    sarbatori fericite ! de la pisicu tomita

    • Foarte interesant, multumesc pentru explicatie. Stiu ca mai exista erori (am mai descoperit si eu intre timp, dar cine mai are vreme de actualizari…), cele mentionate aici sunt doar cele mai evidente. Adresa mea e gum.inserts@gmail.com (e trecuta si sus in dreapta, la INFO). Cand ai timp poti sa imi scrii, poate ma invrednicesc sa mai misc ceva pe aici. Thanks!

  13. ceea ce nu intelege nimeni, este ca in dublurile acelea multe-multe pe care le avem, stau cele mai frumoase erori de tipar. Cele de la nr 307, 315 si 318 mi-au dat cele mai mari batai de cap. In originale nu era nimic…treceam de fiecare data cand le revedeam fara sa prea bag de seama, dar surpriza mare a venit cand mi-am facut ordine prin sutele de dubluri (965) din toate seriile. Am avut concediu, am avut timp, am facut si treaba aceasta.

    – si cand ma uitam in trecut la dubluri nu prea ma interesa sa citesc mai atent ceea ce scrie pe surpriza. Doar vedeam ce masina este si gata, dar nu stiu de ce am luat fiecare surpriza in original + dublurile de la fiecare serie si le-am comparat pe toate. Aceasta operatiune mi-a luat fix 6 sapt. Dar s-a meritat. Am folosit uneori si lupa de tipar sub forma de ochelari care mareste de 20x.
    – ca sa fie gasite erorile de tipar trebuie sa aveti cel putin 5 dubluri din fiecare masina pt ca numai asa se pot vedea exact diferentele, ce este si ce nu este.

    – revin cu aceasta serie, erorile de tipar ar fi cam asa (erori neinsiruite de catre dvs, stimabile domn)
    ////////////

    – masina de la numarul 307, dvs aveti surpriza corecta expusa mai sus, dar surpriza cu eroarea de tipar nu este aici. Este vb.de numele masinii, care se gaseste pe tablita cu nr. de inregistrare.

    – numarul de la masina :)))) https://i.imgur.com/xBnQTF7.jpg // https://i.imgur.com/KqCnp5P.jpg

    – daca nu o aveti cumva prin dublurile acelea multe, o s-o gasiti cu greu, fff greu ! fiind f. rara. Eu am gasit-o in ultima dublura (din 5)

    //////////////
    – grrr cΓ’te batai de cap mi-a dat nr 315 si 318, exista f. multe versiuni la ambele numere, ma refer aici pt masina
    – ceilalti !!! nu va mai aruncati dublurile, pt ca sunt aur pt. colectie
    alt :)))))))))))))) la nr 315 sunt 4 surprize care fac parte din colectia rara: https://i.imgur.com/Q6Buo4R.jpg // la 318 sunt 3 surprize care fac parte din colectia rara: https://i.imgur.com/mZUxiqt.jpg
    https://i.imgur.com/zZauDI6.jpg

    ///////////////////////
    alte lucruri funny din serii
    – numarul de inmatriculare de la doua masini diferite: unde probabil este acelasi detinator pt masina. Serii aparute in ani diferiti. Proprietarul care a facut o manie pt. cifra 4. Il putem gasi la nr. 273-443… 444444444444 . Sigur este aceeasi persoana, detinatoarea ambelor masini, dar surpriza turbo aparand in ani diferiti.

    – numarul corect de pe placuta de inmatriculare a masinii de la 261 este ” Bugatti 1D 90 ”. Masina este in reluare dar cu alta culoare la numarul 127, iar acolo se vede perfect pe placuta ce scrie.

    – la nr 214, pe placuta masinii din surpriza este: LEGEND…. pe surpriza jos este scris gresit: LEGENT
    – atunci cand ai facut poate, panΔƒ la o roata, folosesti motocrossul altui concurent. La nr. 235, pe casca de protectie scrie SCOTT, dar pe moto sub ghidon scrie mare cu rosu in chineza, doua litere. (oare ce? )… Iar pe picior
    la el scrie 5TH BALO. Toate acestea se pot vedea cu o lupa tipografica sub forma de ochelari care mareste de 20x
    https://i.imgur.com/CJTmsZV.jpg // https://i.imgur.com/AipLjux.jpg // https://i.imgur.com/lsb3Z1y.jpg
    – costa 45 roni de comandat online https://i.imgur.com/SsacGas.jpg

    – cand eram pici, toti credeam ca doar pana la nr 470 este tot lotul de surprize. Si eram cu ele pe afara, pe la fotbal, cu ele in buzunar, ma jucam prin ceva balta…. eram tot cu ele prin buzunar, ba mai si faceam schimb murdar pe maini, plin cu_, _, carbit, sau plin cu smoala. Nu prea ma interesa deloc calitatea lor, trebuia numaidecat sa fac schimb cu alti pusti care detineau colectia. Deci se purta in buzunar fara nici un fel de protectie, etc. Colectionarii adevarati faceau schimb doar cu dublurile cele mai bune. Si nimeni nu stia ca de fapt el mai detine si originalele acasa. StrΓ’mba un pic din nas atunci cand facea schimp pe o surpriza pe care nu o avea iar celalalt cerea 12 la schimb pt una. Dar nimeni nu stia ca facea schimb cu dublurile si isi permitea de unde. Asa faceam si eu, asa faceai si tu stimabile domn. Stiu.

    … in fiecare serie de la 51-470 si cateva si prin 540, exista intre 5 si 10 erori de tipar !!! in fiecare
    cand voi avea timp voi mai lasa si alte erori de tipar, vad eu pe la care serie

    ok, numai bine
    eu, pisicu adormit tomita

    • #307 cu BMW drept numar exista in versiunea cu rama argintie a seriei (exista si pe site, doua pagini mai incolo). Surprizele cu rama argintie sunt mai rare, intr-adevar, dar nu e greu de facut rost de ele.

      Referitor la mainile pline de smoala, eu n-am intalnit genul asta de colectionari πŸ™‚ Eram pustani, dar toti cunoscutii mei care se indeletniceau cu acest hobby aveau “portofele” din invelitoare de manual, in care surprizele se pastrau foarte bine. Daca ar fi fost murdare s-ar fi lipit intre ele si nu mai facea nimeni schimb cu tine, pentru ca eram suficient de multi incat sa gasesti ce-ti trebuie la alt colectionar. Rata de schimb 12:1 e cam mare, nu cred ca am platit asa de mult vreodata, poate doar pentru ultimele numere pentru a-mi completa seria…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: